ΜΕΛΙ & ΡΟΔΟ

Εκδόθηκε και το όγδοο φύλλο της τριμηνιαίας εφημερίδας μας "Μέλι & Ρόδο" . Δεκαέξι σελίδες , με τα νέα του συλλόγου μας και πολλά ενδιαφέροντα θέματα της Καλυμνιακής παροικίας. Μία προσεγμένη έκδοση της Ένωσης Καλυμνίων Ρόδου "Ο Άγιος Παντελεήμων" , για την οποία εργάστηκαν πολλοί άνθρωποι με μεράκι και αγάπη !

  • Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε όλες της Καλυμνιές και τους Καλύμνιους καθώς και τους φίλους αυτών απανταχού την οικουμένη.
  • Ευελπιστούμε το blog αυτό να σταθεί αφορμή ώστε οι απανταχού Καλυμνιοι να έρθουν σε επαφή με την ένωση Καλυμνιων Ρόδου ώστε όλοι μαζί να ανταλλάξουμε απόψεις , σκέψεις ως αναφορά την παράδοση τα ήθη και έθιμα του τόπου μας .
  • Εάν η σκέψη σας ταυτίζεται με την δικιά μας επικοινωνήστε μαζί μας στο ekrodou@gmail.com

    Καλή πλοήγηση.!!!!



Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

Ελλάδα το μεγαλείο σου !!!

Δεν φτάνει που είναι μια σεζόν με πολλαπλά προβλήματα έχουμε και πρόβλημα συγκοινωνίας … ήτανε στραβό το κλήμα το έφαγε και ο γάιδαρος
Μπράβο και σε ανώτερα !!!


Κύκλοι της ακτοπλοΐας εκτιμούν ότι οι αρμόδιοι παράγοντες του ΥΕΝ σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο πλοίο «σαν μπαλαντέρ» προκειμένου να το δρομολογήσουν σε γραμμές του Αιγαίου και κυρίως προς τα Δωδεκάνησα, ώστε να καλυφθεί ενδεχόμενο κενό που θα δημιουργηθεί, εάν οι μικρότερες εταιρείες [όπως του Αγούδημου, η SAOS κλπ] δεν μπορέσουν να καταβάλουν τα δεδουλευμένα στους ναυτικούς τους και τα πλοία τους, που έχουν υποχρέωση να εκτελέσουν δρομολόγια στα Δωδεκάνησα και το Αιγαίο, παραμείνουν «δεμένα» με απόφαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ).

Σημειώνουμε ότι ήδη αποκομμένη από την Κρήτη είναι η Κάρπαθος, καθώς μέχρι χθες τουλάχιστον, τα πλοία της «Αγούδημος» - παρά την λύση της απεργίας των ναυτικών – δεν είχαν αρχίσει την εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων.
Την ίδια, πάντως, στιγμή στο ΥΕΝ αναζητούν εναγωνίως πλοία για να τα δρομολογήσουν στο Αιγαίο καθώς μέχρι σήμερα 13 πλοία των εταιρειών ΣΑΟΣ, GA Ferries και Kallisti Ferries βρίσκονται «δεμένα» είτε γιατί οι πλοιοκτήτριες εταιρείες οφείλουν δεδουλευμένα στους ναυτικούς τους είτε γιατί υπάρχουν οφειλές προς τρίτους (εταιρείες προμήθειας καυσίμων, εφοδιαστές κ.ά.).

Αυτό σημαίνει ότι εάν δεν βρεθούν πλοία -κάτι που θεωρείται πολύ δύσκολο- ελλοχεύει ο κίνδυνος εν μέσω θερινής περιόδου να μειωθούν σημαντικά οι προσεγγίσεις πλοίων στα νησιά Κάλυμνος, Πάτμος, Λέρος, Λειψοί, Σύμη, Ικαρία, Σάμος, Λήμνος και άλλα, προκαλώντας σημαντικά προβλήματα στις τοπικές οικονομίες οι οποίες επιβιώνουν, κυρίως, από τον καλοκαιρινό τουρισμό. Επιπροσθέτως, εκτιμάται ότι μπορεί να εμφανισθεί πρόβλημα και με την τροφοδοσία ορισμένων νησιών καθώς τα επιβατηγά - οχηματαγωγά που θα προσεγγίζουν τη θερινή περίοδο θα πρέπει να μεταφέρουν περισσότερα Ι.Χ., αφήνοντας σε «δεύτερη σειρά» τα φορτηγά που μεταφέρουν εφόδια για τους κατοίκους των νησιών αλλά και τους χιλιάδες επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: