ΜΕΛΙ & ΡΟΔΟ

Εκδόθηκε και το όγδοο φύλλο της τριμηνιαίας εφημερίδας μας "Μέλι & Ρόδο" . Δεκαέξι σελίδες , με τα νέα του συλλόγου μας και πολλά ενδιαφέροντα θέματα της Καλυμνιακής παροικίας. Μία προσεγμένη έκδοση της Ένωσης Καλυμνίων Ρόδου "Ο Άγιος Παντελεήμων" , για την οποία εργάστηκαν πολλοί άνθρωποι με μεράκι και αγάπη !

  • Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε όλες της Καλυμνιές και τους Καλύμνιους καθώς και τους φίλους αυτών απανταχού την οικουμένη.
  • Ευελπιστούμε το blog αυτό να σταθεί αφορμή ώστε οι απανταχού Καλυμνιοι να έρθουν σε επαφή με την ένωση Καλυμνιων Ρόδου ώστε όλοι μαζί να ανταλλάξουμε απόψεις , σκέψεις ως αναφορά την παράδοση τα ήθη και έθιμα του τόπου μας .
  • Εάν η σκέψη σας ταυτίζεται με την δικιά μας επικοινωνήστε μαζί μας στο ekrodou@gmail.com

    Καλή πλοήγηση.!!!!



Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Η Aegean στην Κάλυμνο με 68άρια. Τέλος οι πτήσεις κάτω των 40 ατόμων στο αεροδόμιο Καλύμνου

Η Ολυμπιακή Αεροπορία, αν και είχε γίνει ιδιωτική εδώ και μήνες, συνέχισε να «παίζει» το «παιχνίδι» των δυσκολιών για το αεροδρόμιο της Καλύμνου. Εστελνε αεροσκάφη των 40 θέσεων, αλλά για λόγους… ασφαλείας, όπως έλεγαν…, έπαιρνε μόνο 18-20 επιβάτες προς και από Κάλυμνο, προφασιζόμενη τους ανέμους και άλλα… Το «πρακτικό» αποτέλεσμα ήταν οι υπόλοιποι επιβάτες, που έπρεπε να ταξιδέψουν αεροπορικώς καθότι και η ακτοπλοΐα ήταν και είναι διαλυμένη, να… διοχετεύονται στην Κω. Αυτή η πρακτική έβρισκε ενθουσιασμένους τους Κώους, από το Μαστιχάρι έως την Αντιμάχεια και την Πόλη της Κω, αφού οι Καλύμνιοι ήταν σταθεροί «αιμοδότες» για ξενοδοχεία Β´ & Γ´ κατηγορίας, εστιατόρια, καφετέριες, εμπορικά καταστήματα κ.λπ., γιατί όλα αυτά πάνε «πακέτο». Και δικαιολογημένα οι Καλύμνιοι μιλούσαν για «παιχνίδια» υπέρ της Κω. Αυτό το «παιχνίδι» έληξε με την πρώτη, δοκιμαστική, άφιξη στην Κάλυμνο αεροπλάνου της Aegean 68 θέσεων. Είχαμε χθες 7 μποφόρ, αλλά οι πιλότοι της Aegean δεν είδαν κανένα πρόβλημα.
Επίκειται ο διαγωνισμός για τις επιδοτούμενες αεροπορικές γραμμές και η Ολυμπιακή πια είναι και αυτή μια από τις ιδιωτικές εταιρίες. Δεν μπορεί να έχει τα προνόμια της πρώην κρατικής Ολυμπιακής, που ανακάλυπτε πάρα πολύ εύκολα τους «εχθρικούς» ανέμους στο αεροδρόμιο της Καλύμνου. Τώρα ελπίζουμε να έχουμε μια καλύτερη αεροπορική σύνδεση με την Αθήνα – όσο για τα το άλλο πολιτικό «τάξιμο» της ενδοδωδεκανησιακής γραμμής, αυτό ήταν «αέρας κοπανιστός».
Αυτό που έχει σημασία αυτή τη στιγμή είναι ότι ανοίγονται πια άλλες προοπτικές για το αεροδρόμιο Καλύμνου, χάρη στην παρέμβαση και παρουσία της Aegean. Τις πρώτες εντυπώσεις τις διαβάζουμε στο ακόλουθο κείμενο του δημάρχου κ. Γ. Ρούσσου:

Μόλις προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Καλύμνου με πολλή άνεση και χωρίς θεωρίες περί ανέμων, αεροπλάνο της Aegean 68 θέσεων, το απόγευμα της 21.8.09, πήρε άλλη στάση απέναντι στο «αντίπαλον δέος» και ξαφνικά όλα φτιάχτηκαν, όλα διευθετήθηκαν, έφυγαν τα εμπόδια (τα οποία τελικά, όπως λένε τώρα, δεν ήταν οι άνεμοι αλλά… τα σύρματα της περίφραξης!) και αντί 18 επιβάτες πήρε μαζί της 40!
Σήμερα (21.8.09), μετά την πολύ ευχάριστη εξέλιξη με την επιτυχή προσγείωση και απογείωση του αεροπλάνου 68 θέσεων της Aegean στο αεροδρόμιό μας, είχα συζήτηση με το αερολιμενάρχη και τους υπαλλήλους της Ολυμπιακής και ενημερώθηκα για την ακόλουθη σπουδαία είδηση.Οι προσπάθειες μας για αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της οπτικής γωνίας του πιλότου με χαμήλωμα της περίφραξης (ναι αυτό ήταν το πρόβλημα.....!) ολοκληρώθηκαν. Ηλθαν σήμερα οι νέοι πίνακες οδηγιών και περιθωρίων για το αεροδρόμιο της Καλύμνου που πρακτικά σημαίνουν γέμισμα κάθε πτήσης με 40 άτομα τουλάχιστον! Γι’ αυτό ήδη σήμερα αν και κόπηκαν 18 μόνο εισιτήρια από τους πράκτορες , τελικά ταξίδεψαν 40 άτομα προς Αθήνα με εισιτήριο της τελευταίας στιγμής! Ετσι θα γίνεται από αύριο (22.8.09) σε όλες τις πτήσεις! Αυτό το ξέραμε και περιμέναμε κάτι μήνες μέχρι να γίνει λόγω και της διαλυμένης μεταβατικής κατάστασης στην Ολυμπιακή.Ομως εξακολουθεί ένα μεγάλο πρόβλημα που σπάει τα νεύρα. Τώρα πρέπει ο τάδε υπεύθυνος της Ολυμπιακής να δώσει εντολή στον τάδε χειριστή του κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος κράτησης θέσεων να αφαιρέσει το όριο των 18 θέσεων με δικαίωμα περισσότερων στον πιλότο αναλόγως με τις συνθήκες, που υπάρχει μέχρι τώρα και να απελευθερώσει τις κρατήσεις έως τις 40 θέσεις με δικαίωμα περισσότερων στον πιλότο αναλόγως με τις συνθήκες. Εννοείται ότι από Δευτέρας θα κάμω διάφορα προς αυτή την κατεύθυνση και θα προσπαθήσω να σας ενημερώνω. Οποιος επίσης έχει οποιαδήποτε πρόσβαση σε αυτό το σύστημα υποχρεούται να την χρησιμοποιήσει ΑΜΕΣΑ! (σ.σ. 21.8.09)

Δεν υπάρχουν σχόλια: