ΜΕΛΙ & ΡΟΔΟ

Εκδόθηκε και το όγδοο φύλλο της τριμηνιαίας εφημερίδας μας "Μέλι & Ρόδο" . Δεκαέξι σελίδες , με τα νέα του συλλόγου μας και πολλά ενδιαφέροντα θέματα της Καλυμνιακής παροικίας. Μία προσεγμένη έκδοση της Ένωσης Καλυμνίων Ρόδου "Ο Άγιος Παντελεήμων" , για την οποία εργάστηκαν πολλοί άνθρωποι με μεράκι και αγάπη !

  • Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε όλες της Καλυμνιές και τους Καλύμνιους καθώς και τους φίλους αυτών απανταχού την οικουμένη.
  • Ευελπιστούμε το blog αυτό να σταθεί αφορμή ώστε οι απανταχού Καλυμνιοι να έρθουν σε επαφή με την ένωση Καλυμνιων Ρόδου ώστε όλοι μαζί να ανταλλάξουμε απόψεις , σκέψεις ως αναφορά την παράδοση τα ήθη και έθιμα του τόπου μας .
  • Εάν η σκέψη σας ταυτίζεται με την δικιά μας επικοινωνήστε μαζί μας στο ekrodou@gmail.com

    Καλή πλοήγηση.!!!!



Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ

Απάντηση με δικό της πλοίο
Την επίλυση του ακτοπλοϊκού προβλήματος του νησιού, απαιτεί το δημοτικό συμβούλιο Καλύμνου. Ομόφωνα στην συνεδρίασή του, που πραγματοποιήθηκε στις 4 του μηνός αποφάσισε να κλιμακώσει την άσκηση πιέσεων αφενός για να δρομολογηθούν πλοία στην Κάλυμνο και αφετέρου να υποστηριχθεί η προσπάθεια της αγοράς πλοίου για την γραμμή Καλύμνου - Πειραιά.Με επιστολή του προς τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, τους βουλευτές του νομού, τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, τον νομάρχη Δωδεκανήσου και τους νομαρχιακούς συμβούλους της επαρχίας Καλύμνου, ο δήμαρχος του νησιού Γιώργος Ρούσσος τους προσκάλεσε να παραστούν στην ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου που θα διεξαχθεί την προσεχή Τετάρτη στις 8 μ.μ. Στην συνεδρίαση θα γίνει η απαραίτητη δημοκρατική διαδικασία αλληλοπληροφόρησης, πολιτικών δεσμεύσεων και δρομολόγηση άμεσων αποφάσεων.Από τον δήμο Καλυμνίων εκδόθηκε το εξής δελτίο τύπου:«Η Κάλυμνος αποφάσισε να πάρει επάνω της την υπόθεση και να δώσει μια ηχηρή απάντηση στην κρατική αδιαφορία και την αφασία του υπουργείου Εμπ. Ναυτιλίας & Αιγαίου μπροστά στη διάλυση των ακτοπλοϊκών γραμμών που συνδέουν τη Δωδεκάνησο με τον Πειραιά και ειδικά την Κάλυμνο. Ομόφωνα το δημ. σ/λιο της 4.6.09 αποφάσισε ένα σχεδιασμό δυναμικής και δημιουργικής αντίδρασης (α) με κλιμάκωση πιέσεων, ώστε να έρθουν πλοία στην Κάλυμνο, αλλά και (β) με την αγορά πλοίου για τη γραμμή Κάλυμνος-Πειραιάς.Ναυάγιο ακτοπλοΐαςΗ κυβερνητική πολιτική για την ακτοπλοΐα στο Αιγαίο ναυάγησε στους τυφώνες των μιζών και κατέληξε στη διάλυση των ακτοπλοϊκών γραμμών. Οι επιδοτήσεις των εφοπλιστών δεν ήταν απλώς «χοντρο-κομμένο κόλπο», αλλά βιομηχανία παραγωγής σκανδάλων, με κορύφωση τα «Παυλιδικά» - για τα οποία ο πρωθυπουργός ανέλαβε την πολιτική ευθύνη λέγοντας μας ότι «δεν τρέχει τίποτα». Ποιο είναι το τοπίο της ακτοπλοΐας σήμερα; Τα πλοία της κατηγορίας Αγούδημου έδεσαν παλαμάρι, καταχνιά στο Αιγαίο και η κυβέρνηση ψάχνεται. Δεν ξέρει τι να κάνει. Είχε συγχωνεύσει, από αμηχανία πολιτικής, σε ένα υπουργείο τα υπουργεία Αιγαίου και Εμπορικής Ναυτιλίας, αλλά κράτησε την ίδια πολιτική αμετάβλητη: το υπουργείο, απλούστατα, να μην ασκεί καμιά πολιτική για την ακτοπλοΐα, παρά να συντονίζει τις επιδοτήσεις, τα συμφέροντα των εφοπλιστών. Εκεί έλαμψε η περιβόητη «νησιωτική πολιτική».Με 1,5 πλοίο η ΚάλυμνοςΑποτέλεσμα, η Κάλυμνος, από 1.6.09, έμεινε με 1,5 πλοίο τη βδομάδα. Και η αφασία, αφασία. Δεν χαμπαριάζει κανένας. Πριν 30 & 40 χρόνια είχαμε κάθε μέρα καράβι για Πειραιά, τις Κυριακές 2-3 καράβια και τώρα ούτε 2 τη βδομάδα. Φτάσαμε στο έσχατο σημείο να μας έχουν τάξει, μεγαλόκαρδα…, δύο πλοία «αρχαιολογικής» αξίας (ηλικίας 35 ετών και βάλε αφού κατάργησαν και το κριτήριο της ηλικίας των πλοίων), το «Β. Κορνάρος» και το «Ιεράπετρα», αλλά και αυτά ήταν ένα προεκλογικό κόλπο. Το «Κορνάρος» έφυγε και δεν ξανάρχεται, ενώ και το «Ιεράπετρα», λένε οι πράκτορες της Καλύμνου (και, παρακαλώ, νεοδημοκράτες, που είναι και αυτοί εξοργισμένοι με την κατάσταση), θα κάνει ένα προεκλογικό δρομολόγιο και τέρμα. Δηλαδή, πού το πάνε οι κυβερνώντες; Πώς βλέπουν την Κάλυμνο; Οι βουλευτές της ΝΔ τι κάνουν; Οφείλουν να έρθουν στην Κάλυμνο και να εξηγήσουν στον Καλυμνιακό λαό την κυβερνητική πολιτική. Επίσης, ο κ. περιφερειάρχης, ένας δραστήριος πολιτικός που τρέχει για Κυκλάδες και Δωδεκάνησο, να δώσει εξηγήσεις όχι για τις ευεργετικές συνέπειες της νεοδημοκρατικής διακυβέρνησης αλλά για την ακτοπλοϊκή εγκατάλειψη και απομόνωση της Καλύμνου είναι και επίτιμος δημότης Καλύμνου!Η Κάλυμνος απαντά με ψηλά το κεφάλι Επειδή όμως οι Καλύμνιοι, δε σκύβουν το κεφάλι κι ούτε περιμένουν σωτήρες και ευεργέτες, στο ιστορικό δημ. σ/λιο της 4.5.09, σήκωσαν ψηλά το κεφάλι, ένωσαν τις δυνάμεις τους και ομόφωνα αποφάσισαν να χτίσει η Κάλυμνος δικό της πλοίο (το ολιγότερο 80 μέτρων και το μέγιστο 130 μ., αυτό θα αποφασιστεί), ταχύπλοο, που θα πηγαίνει στον Πειραιά σε πολύ λίγες ώρες (είπανε 4,5 ώρες, αλλά και 6-7 καλά θα είναι). Θα έχει βάση (αφετηρία και τέρμα) την Κάλυμνο, δεν θα κατεβαίνει προς Κω και Ρόδο, αλλά μόνο θα ανεβαίνει προς Πειραιά πιάνοντας λίγα λιμάνια, μέσα στα οποία και νησιά των Κυκλάδων».

Δεν υπάρχουν σχόλια: